شماره تماس مستقیم : 09124783693 - 09374452917

نقاشی ساختمان با کنیتکس

10 / 10
از 1 کاربر

نقاشی ساختمان با کنیتکس را به گروه نقاشی ساختمان عیوضی با سالها سابقه در زمینه رنگ کاری ساختکان بسپارید. این گروه بهترین تیم رنگ کاری ساختمان و با جدیدترین تجهیزات را در اختیار دارد که میتوانند با کیفیت ترین نقاشی ساختمان و با بهترین تعرفه را برای شما به انجام برسانند.

بهترین راهکار برای اینکه بتوان تغییر و تحولی را در دکوراسیون آن هم با هزینه ای کم به وجود آورد بهره مندی از خدمات رنگ آمیزی ساختمان میباشد. رنگ آمیزی ساختمان به روش های مختلفی انجام میشود که یکی از این روش ها نقاشی ساختمان با کنیتکس میباشد. اگر از علاقمندان به رنگ های برجسته باشید حتما با رنگ کنیتکس آشنایی دارید. نقاشی ساختمان با کنیتکس در مواقعی که به طرح های برجسته نیاز باشد کاربرد فراوانی دارد. رنگ کنیتکس از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون برخوردار است و به همین دلیل در تمامی نقاط و با هر نوع آب و هوایی میتوان آنرا برای رنگ کاری ساختمان مورد استفاده قرار داد.نقاشی ساختمان با کنیتکس چنان مقاومتی را ایجاد میکند که حتی دمای زیر صفر و سوزان ترین نور آفتاب نیز نمیتواند به آن آسیبی را وارد آورد. 

نقاشی ساختمان با کنیتکس

نقاشی ساختمان با انواع رنگ کنیتکس

‌نقاشی ساختمان با کنیتکس تنها با یک نوع رنگ انجام نمیشود . در رنگ کاری ساختمان سه نوع رنگ کنیتکس مورد استفاده قرار میگیرد که این سه نوع رنگ عبارتند از رنگ کنیتکس روغنی، پلاستیک و اکریلیک.  از انواع رنگ کنیتکس که در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد و همین ضد آب بودن آن نیز باعث شده تا برای رنگ آمیزی نمای بیرونی نیز مورد استفاده قرار بگیرد رنگ کنیتکس روغنی میباشد. از دلایل اصلی کاربرد  این نوع رنگ در رنگ آمیزی ساختمان مقاوم کردن نما در برابر آب و بخصوص باران های اسیدی میباشد. همچنین به دلیل روغنی بودن آن باعث میشود تا زیبایی نما دو چندان شود. نوع دیگری از رنگ کنیتکس که بر خلاف نوع روغنی در برابر آب مقاومتی ندارد رنگ کنیتکس پلاستیک میباشد و عدم مقاومت آن در برابر آب باعث شده تا از آن در رنگ کاری ساختمان تنها برای فضای داخلی استفاده شود. این نوع رنگ را نقاش ساختمان تنها در بخش های داخلی و همچنین بخش هایی که رطوبت کمی دارد مورد استفاده قرار میدهد.  از انواع رنگ کنیتکس که از خواص و مزیت های هر دو نوع قبلی برخوردار است رنگ کنیتکس اکریلیک میباشد. رنگ کار ساختمان این نوع رنگ را برای رنگ آمیزی بخش های داخلی و نما میتواند مورد استفاده قرار دهد.

نقاشی ساختمان با کنیتکس

نقاشی ساختمان با کنیتکس و پوشاندن نقص های ساختاری سطوح

یکی از  عواملی که باعث شده تا نقاش ساختمان از این نوع رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان بهره بگیرد ایجاد پوششی مناسب برای سطوحی است که از نواقص ظاهری و همچنین لک برخوردار هستند. برخی از سطوح وجود دارند که همواره رنگ کار ساختمان برای رنگ آمیزی آنها پیشنهاد میدهد تا از رنگ کنیتکس استفاده کند. نقاش ساختمان سطوحی که از ترک خوردگی، سوراخ و نواقصی این چنینی بر روی خود برخوردار هستند را با این نوع رنگ به خوبی رنگ آمیزی میکند و تنها رنگی است که میتواند برای چنین سطوحی مناسب و ایده آل باشد. رنگ کنیتکس همچنین برای رنگ آمیزی و تزئین سطوح فلزی نیز بسیار مناسب و ایده آل باشد . خاصیت انعطاف پذیری، مقاومت شیمیایی و همچنین چسبندگی این رنگ باعث میشود تا علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا از ورقه و پوسته شدن فلز نیز جلوگیری به عمل آید.

تعرفه نقاشی ساختمان با کنیتکس

 تعرفه نقاشی ساختمان با کنیتکس با توجه به عوامل گوناگون متفاوت خواهد. قیمت نقاشی ساختمان با کنیتکس بر اساس نوع رنگی که در رنگ کاری ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد متفاوت است. همانطور که گفته شد سه نوع رنگ کنیتکس وجود دارد که هر یک از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و نقاش ساختمان در صورت استفاده از هر یک تعرفه متفاوتی را نیز در نظر خواهد گرفت. قیمت نقاشی ساختمان با کنیتکس را همچنین بر اساس متراژ فضای موجود متغیر خواهد بود و هر چه متراژ بیشتری را در اختیار داشته باشید باید هزینه بالاتری را نیز پرداخت نمایید. بهترین تعرفه نقاشی ساختمان با کنیتکس در اختیار گروه نقاشی ساختمان عیوضی میباشد که توانسته بادر نظر گرفتن بهترین تعرفه ها نظر و رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :