شماره تماس مستقیم : 09124783693 - 09374452917

نقاشی ساختمان رنگ روغن

10 / 10
از 3 کاربر

گروه ساختمانی عیوضی با سالها سابقه در زمینه رنگ کاری ساختمان و نقاشی ساختمان رنگ روغن توانسته پروژه های زیادی را به انجام برساند و در تمامی پروژه ها نیز با بکارگیری از زبده ترین پرسنل و با کیفیت ترین نوع رنگ ها رضایت مشتریان را به طور کامل جلب نماید.

زیبایی دکوراسیون بیش از هر عامل دیگری به پوشش های دیوارها بستگی دارد و هر چه در انتخاب این پوشش ها دقت بیشتری به عمل آید در نتیجه دکوراسیونی زیباتر نیز خواهید داشت. از بهترین پوشش هایی که برای  دیوار ها و همچنین سقف در یک دکوراسیون و به طور کلی فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد رنگ ساختمانی میباشد. رنگ ساختمانی از بهترین پوشش هایی است که میتوان برای زیبایی دکور انتخاب نمود  و در کشور ما از محبوب ترین پوشش ها محسوب میگردد. نقاشی ساختمان رنگ روغن‌ از بهترین روش های رنگ آمیزی ساختمان میباشد که این روزها مورد توجه علاقمندان به رنگ های ساختمانی  قرار گرفته است. در رنگ کاری ساختمان رنگ روغن از  رنگ هایی استفاده میشود که روغنی هستند و بعد از اتمام رنگ آمیزی پوششی براق را ایجاد میکنند که خود در زیبایی سازه و دکوراسیون نقش مهمی دارد.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

نقاشی ساختمان رنگ روغن و قابلیت تمیز شوندگی آن

یکی از دلایلی که باعث شده تا رنگ کاری ساختمان رنگ روغن‌ از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و میتوان گفت از عوامل اصلی محبوبیت آن نیز به شمار میرود قابلیت شستشوی آن است.به طور کلی رنگ کار ساختمان میتواند دو نوع رنگ روغنی و پلاستیکی را برای رنگ آمیزی انتخاب کند که البته در این بین رنگ های روغنی بیشترین کاربرد را بواسطه همین قابل شستشو بودن دارد. نقاش ساختمان با نقاشی ساختمان رنگ روغن این مزیت را ایجاد خواهد کرد تا کارفرما بتواند دیوارها و یا سقف را به راحتی در صورت آلوده و کثیف شدن تمیز کند. رنگ های پلاستیکی که در رنگ آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند از قابلیت تمیزشوندگی برخوردار نیستند و نمیتوان در صورت کثیف و جرم گرفته شدن آنها را تمیز و از هر گونه آلودگی حذف نمود. رنگ آمیزی ساختمان رنگ روغن بخصوص در ساختمان هایی که پر رفت و آمد هستند حتما پیشنهاد میشوند زیرا کوچکترین آلودگی که بر روی سطوح ایجاد شود را میتوان با خاصیت تمیز شوندگی این نوع رنگ ها به راحتی  از هر گونه آلودگی حذف نمود. نقاش ساختمان نه تنها  از این نوع رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها بلکه برای نقاشی بسیاری از سطوح نیز بهره میبرد که میتوان به نرده ها و چارچوب درها اشاره نمود که مرتبا کثیف شده و نیاز به تمیز کردن خواهند داشت.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

رنگ روغنی براق، نیمه براق و مات

در بالا به نقاشی ساختمان رنگ روغن با رنگ های براق اشاره شد که شاید این تصور برای شما ایجاد گردد که این رنگ ها تنها در نوع براق تولید و مورد استفاده قرار میگیرند. رنگ کاری ساختمان رنگ روغنی تنها با رنگ های براق انجام نمیشود و این نوع رنگ به طور کلی به سه نوع مختلف یعنی براق، نیمه براق و مات دسته بندی میشود که کارفرما و همچنین نقاش ساختمان متناسب با سلیقه و همچنین نظر خود بهترین رنگ را انتخاب خواهد کرد. نقاش ساختمان   برای رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های روغنی براق شرایط را مد نظر قرار خواهد داد و بر اساس آن بهترین نوع رنگ را انتخاب خواهد کرد. نور و ناهمواری های روی دیوار از مهمترین عواملی هستند که میتوانند بر روی انتخاب رنگ کار ساختمان تاثیر گذار باشند. زمانی که نور موجود در فضا زیاد باشد و فضای بسیار روشنی را در اختیار داشته باشیم در این صورت احتمال اینکه از روش نقاشی ساختمان رنگ روغن با رنگ های براق استفاده شود بسیار کم است زیرا نور موجود باعث میشود تا نا همواریهای موجود بر روی دیوار بیش از بیش خودنمایی کنند که جلوه بدی را ایجاد میکند. از سویی انعکاس نور نیز خود میتواند از زیبایی آن بکاهد. در محیط های کم نور رنگ های براق میتوانند گزینه مناسبی باشند که میتوان به بخش پذیرایی منازل اشاره نمود.  رنگ های نیمه براق  نیز در رنگ آمیزی ساختمان کاربرد فراوانی در کنار رنگ های براق دارند و میتوانند ناهمواریهای دیوار با به مراتب کمتر جلوه دهند اما این نوع رنگ ها از قابلیت تمیز شوندگی کمتری نسبت به رنگ های براق برخوردار هستند.  رنگ کاری ساختمان رنگ روغن با رنگ های مات نیز برای سطوح و دیوارهایی مناسب است که ناهمواریهای زیادی بر روی خود دارند و میتوانند این قابلیت را بوجود آورند که این ناهمواریها کمتر به چشم ایند. اما این نکته را نیز باید مد نظر قرار دهید که چندان برای شستشو آن هم در دفعات زیاد مناسب نیستند.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغن

عواملی وجود دارند که میتوانند بر روی قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغن تاثیر گذار باشند که البته بعد از بررسی های کامل فضای موجود و توسط نقاش ساختمان تعیین میشوند. رنگ کار ساختمان بر اساس متراژ سازه،  قیمت نقاشی ساختمان رنگ روغن را تعیین خواهد کرد. هر چه فضای بزرگتری را برای رنگ آمیزی ساختمان رنگ روغن مد نظر داشته باشید در نتیجه باید هزینه بالاتری را نیز پرداخت نمایید. تعرفه نقاشی ساختمان رنگ روغن بر اساس نوع رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد نیز تعیین میشود و اگر از رنگ های با کیفیتی استفاده شود در نتیجه هزینه ها نیز افزایش می یابد. البته پیشنهاد میشود تا دست نقاش ساختمان برای رنگ کاری ساختمان رنگ روغن را باز بگذارید تا بر اساس تجربه خود بهترین نوع رنگ را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد زیرا هر چه رنگ ها با کیفیت تر باشند در نتیجه طول عمر رنگ آمیزی نیز افزایش می یابد.

گروه نقاشی ساختمان عیوضی آماده ارائه خدمات رنگ آمیزی ساختمان و  نقاشی ساختمان رنگ روغن با بهترین تعرفه  میباشد و میتوانید با یک تماس مشاوره کاملی را از کارشناسان این مجموعه دریافت نموده و سفارش رنگ آمیزی را ثبت نمایید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :